2009. szeptember 18.

Pearl Jam - Backspacer (2009)

Hoppá. Brendan O'Brian jó döntés volt. Ha jól emlékszem Vedder korábban azt nyilatkozta, most már bánják, hogy nem hallgattak a "nagy öregre". Figyelemmel kísérte Springsteen tarolását az utóbbi években, és tudta, hogy O'Brian keze van a dolog mögött.

Nem, a Pearl Jam nem siker-fény-csillogásra vágyott, sokkal inkább tudatosságra, és arra, hogy ne robbanjon szét a turbina attól a hatalmas energiától, ami összegyűlt a fiúkban.

Lehet, hogy megköveznek ezért, de számomra Pearl Jam nem létezett a Riot Act óta. A legutóbbi self-titled albumot - a bugyuta borítójával és komolytalan nótáival - egy félresiklott kísérletnek éreztem. Nem hittem, hogy a jövőben újra olyanok tudnak lenni, amilyennek valójában szerettem őket. Tegnap és ma a Speed of Sound a kedvencem, holnap nem tudom melyik lesz...

1. Gonna See My Friend (Vedder)
2. Got Some (Ament)
3. The Fixer (Cameron, McCready, Gossard)
4. Johnny Guitar (Cameron, Gossard)
5. Just Breathe (Vedder)
6. Amongst the Waves (Gossard)
7. Unthought Known (Vedder)
8. Supersonic (Gossard)
9. Speed of Sound (Vedder)
10. Force of Nature (McCready)
11. The End (Vedder)

Linket sajnos nem adhatok, megint panasz érkezett rám a DMCA-től.
(De van torrent is a világon...)

3 megjegyzés:

vertigo írta...

Jesszus, ki panaszol ennyiszer? Hatalmas törekvés lehet, hogy a 10 000 000 + 1 zenével foglalkozó blogspot blogból egyet piszkáljanak..

kellemeskároly írta...

Hidd el, piszkálják a többit is rendesen. Van pár ismerősöm, akit le is írtottak ezért blogspotról...
Azért köszi az infót! Ha valakit érdekel, én tudok linket küldeni mailben.

ziltovid írta...

Kösz szépen, Károly! Linket én is tudnék küldeni, de az ilyenekér itt vízpróba jár.
Hanem:
Nagyon jó a zenéd és a hangod! És olvastam azt a pár soros jellemzést... Ziltovid is magyar szakos, van neki is szakálla meg hosszú haja... Ha lesz rá időm készítek egy profilt a myspace-en, aztán bejelöllek vagy mi.