2008. november 22.

Year Of No Light - Nord (2006)

Nem kell ám bedőlni a fijúknak, mikor azt mondják, hogy túl sok belga sör után alakultak Year Of No Light-tá, meg hogy lazulnak, és nekik ez kisujjból. Az igazság az, hogy a Nord az egyik legokosabb, leghatározottabb album, amit valaha hallottam. Olyan koncepcióra épül, ami egyedi és utánozhatatlan. Pontosan az ilyen hangzás áll az én szívemhez a legközelebb. Egy éve megvan, sokat hallgatom és nem hagyom porosodni.

Szégyellem, hogy egy kukkot sem tudok franciául. Örülnék, ha érteném, miről karattyolnak, de nem számít, a muzsika annyira földhöz vág, hogy. A Sélénite pl. túl jó intrónak. Attól fél az emberfia, hogy ezt már nem lehet überelni. Aztán zúznak egyet, aztán jön a Traversée, és onnan már tökmindegy. Méghogy belga sör... Csorog a nyálam, katatón állapotban hagyom, hogy áradjon belém a tudás, a jóság, a gonoszság és nézem a semmit, mint anyád a mónikasót.

Nord
Jelszavaink valának: undiscoaldia.blogspot.com

1. Sélénite
2. L'angoisse du veilleur de nuit d'autoroute les soirs d'alarme à accident
3. Traversée
4. Librium
5. Les mains de l'empereur
6. Tu as fait de moi un homme meilleur
7. Somnambule
8. Prosodia
9. Par économie pendant la crise on éteint la lumière au bout du tunnel
10. La bouche de Vitus Bering


Official
Myspace (hálás lennék, ha valaki meglepne az itt hallható Disorder című Joy Division feldolgozással, rumkortyot adok érte.)

5 megjegyzés:

Mr. Vertigo írta...

Király album, köszi szépen.
Nekem megvan a Disorder feldolgozásuk, szólj, ha még kéne.

ziltovid írta...

basszus! ha pár nappal korábban szólsz...
pont múlt héten szedtem le a "Dark 80's" válogatásról. neked is ez van meg?

viszont adok még egy linket, lehet h még nem hallgattad. mostanában jelent meg a "Live at Roadburn 2008":
http://rapidshare.com/files/273070912/YONL-Lv_At_Rdbrn2008-LP.rar

(egyébként örülök, h teccik a Nord. most már ketten vagyunk...)

mv írta...

Hát, én egész egyszerűen leloptam myspace-ről :D De az a Dark 80's érdekelne, hogy mi ez? Jó?

Leszedtem tegnap a Live at Roadburn-t is, az is nagyon király.

ziltovid írta...

a dark 80's-t csak a disorder miatt szedtem le, a többi nótára még nem volt időm. idén jelent meg.

a link:
http://hotfile.com/dl/11163476/86b4be2/VA-Dark_80s-1.rar.html

1. One Second Riot - One Hundred Years (The Cure) 7:17
2. Abronzius - Charlotte Sometimes (The Cure) 4:51
3. Kill The Thrill - The Pandys Are Coming (Killing Joke) 4:43
4. Year Of No Light - Disorder (Joy Division) 5:29

más: a közvetlen hangtér kibaszott jó lett! most láttam először. gratulálok hozzá!

mr. vertigo írta...

egész jó kis dal a többi is, köszi szépen.

köszönöm szépen, sokat dolgoztam az új kinézeten. :) már csak szerzőtársak kellenének, akik aktívak, mert egyedül nem bírom már elvezetni. :):(