2008. október 19.

Kehlvin - The Mountain Daylight Time (2006)

Köszönöm a csakbennhajo team-nek, hogy akaratlanul is felnyitotta a szememet, és egy jó pos(z)t következményeképpen megismerkedhettem a The Mountain Daylight Time névre hallgató gyönyörűséggel.

Kehlvin svájci, és egyre inkább ráébredek arra a tényre, hogy ebből az országból nem nagyon kerül szar metáltermék a piacra.

A másik érv az, hogy az úr 2006. esztendeje kiváló évjárat volt metálügyileg. A Quietly óta album nem volt rám ilyen jó hatással. Talán hiba volt tőlem, hogy kb. fél éve az idei Holy Cancer-t hallgattam meg Kehlvinéktől először. A Szent Rák egy EP, ami sajnos nem volt elég ahhoz, hogy magával ragadjon. Rövidnek és kiforratlannak tűnt. Utazás közben hallgattam, aztán egyszer csak vége lett. Én meg fölébredtem.

De a Hegyi Időszámítás közben nem aludtam el. Kurvára nem.

Kehlvin: The Mountain Daylight Time

1. Albatross (11:51)
2. John Lemon (4:17)
3. How to Lie With Maps (7:01)
4. Band Over (1:02)
5. Frankenstein Bis (8:02)
6. Fat Freddy (2:59)
7. Moksa (6:55)
8. The Mountain Daylight Time (1:55)
9. Red Diesel Revolver (8:12)
10. 1 Cabeza / 2 Brazos (20:18)

Honlap
Myspace

2 megjegyzés:

ziltovid írta...

személyes kedvencek: how to lie with maps, band over + frankenstein bis.

Toolvid (Jószívvel) írta...

szívesen, szerintem kult lesz, ha rágyúrunk :)

toolvid