2009. június 9.

Szolg. közl.

Kaptam egy szerelmes levelet a DMCA-től (Digital Millennium Copyright Act), mert volt pofám megosztani az új Dave Matthews- és Bob Dylan-lemezt. Nekik pedig volt képük törölni ezt a két posztot. Nos, igazuk van. Ezt a blogot amúgy sem méjnsztrím zenekarok/előadók népszerűsítése miatt indítottam, mert az ellentmondásos lenne. Így hát maradok továbbra is eredeti tervemnél: vannak klassz dolgok a világon, melyekről sajnos kevesen tudnak. Blogger-(elv)társaim mellett azért csatlakoztam ebbe az elektronikus-misszionárius közösségbe, hogy változtassak ezen a helyzeten. A hazai média sajnos nem hajlandó, és alkalmatlan arra, hogy bővítse szürkeállományunk zenei részlegét. Ezért vagyunk mi. Emellett persze dolgozom is, élem az életem, de a jövőben megpróbálok gyakrabban jelentkezni. Kárpótlásul egy kicsit újítottam fejlécügyileg. Legyetek továbbra is lelkes olvasóim, hallgatóim. Csókolom a seggeteket.

1 megjegyzés:

ezerve írta...

Én is kaptam már levelet, és öntörvényűen törölték a bejegyzést :) Fejléc továbbra is jó. Nem értettem, hova tűnt az utolsó poszt, de már világos.