2009. április 12.

Isis - Wavering Radiant (2009)

Hölgyeim és Uraim, Kedves Gyerekek! Íme a tökéletes album. A zene iránti maximális alázat. A zenei őszinteség, tudatosság megtestesülése, a kitartó munka gyümölcse hét nótába csomagolva, ahol nincs egy fölösleges másodperc, ahol semmi sincs hiába. Tiszteljétek és imádjátok. Tudtam én, hogy jó lesz ez, éreztem, a jóisten is így akarta, ámen.

Mert megérdemlem

1. Hall of the Dead
2. Ghost Key
3. Hand of the Host
4. Wavering Radiant
5. Stone to Wake a Serpent
6. 20 Minutes / 40 Years
7. Threshold of Transformation

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

jó zene

legalább 2000 évig fogom emészteni

üdv.: bajnai g.

ziltovid írta...

kösz gordon! örülök, látom javulsz...

Névtelen írta...

Sziasztok, én utoljára ha jól emlékszem a Tool/Lateralus-nál kerültem ilyen állapotba! Manapság ISIS-t hallgatva megszűnik minden más banda, zene amit valaha hallottam...ez..ők..isten
Peti